piątek, 20 lutego 2015

Sweater ♥

Hej Ślicznotki :D
Hi Pretties :D

Dzisiaj znowu swetrowe zdobienie! Do jego wykonania użyłam cudnego wzoru z płytki BP-30 od Born Pretty Store. Chyba nie muszę Wam przypominać, jak bardzo kocham swetry? ^^ Szczególnie szare swetry :) Z tej miłości obok swetrowego wzoru dałam serduszka, hihi :D Mani nosiłam jeden dzień z normalnym topem, ale zrobiłam zdjęcia i postanowiłam sprawdzić jak będzie wyglądać w macie i… Bingo! W macie jest idealne ♥ Więc zapraszam na zdjęcia :)

Today I have another sweater mani for you! I used the perfect pattern from the BP-30 plate from Born Pretty Store to make it. I don't think I need to remind you how much I love sweaters? ^^ Especially grey sweaters :) I gave hearts next to sweater pattern to show how much I love them, hihi :D I wore that mani for one day with the normal top coat, but I took photos and I decided to check how it would look with the matt top coat and … Bingo! In matt it is so perfect ♥ So take a look at the photos :)








Użyłam: baza odżywka Wibo SOS Weak Nails, Hean City Fashion 172, biały lakier do stempli Born Pretty, płytka BP-30 Born Pretty Store, serduszko z płytki BM-412 Bundle Monster, Lovely Matte top coat.

I used: base conditioner Wibo SOS Weak Nails, Hean City Fashion 172,stamping polish Born Pretty White, plate BP-30 Born Pretty Store, hearts from plate BM-412 Bundle Monster, Lovely Matte top coat.


Płytka BP-30 ma 4 wzory całopaznokciowe, dwa z boku (listki i sweter) o wymiarach 1,5 x 1,8 cm i dwa z góry i dołu (pawie piórka i wzór geometryczny) o wymiarach 1,5 x 2,1 cm. Dodatkowo są cztery mniejsze wzory: róża, klucze, zawijasek i jakiś herb(?). Płytka jest zabezpieczona niebieską folią, którą przed użyciem musimy usunąć. Z tyłu znajdziemy białą naklejkę z napisem Born Pretty oraz stronę internetową sklepu. Wzory są bardzo dobrze wygrawerowane, a płytka jest bardzo dobrej jakości. Znajdziecie ją w dziale nail art, a dokładnie tutaj.

A BP-30 plate has 4 designs on whole nails, two on the right and left (leaves and sweater) with dimensions of 1.5 x 1.8 cm and two of the top and bottom (peacock feathers and geometric pattern) with dimensions of 1.5 x 2.1 cm. In addition there are four smaller patterns: rose, keys, swirl and a some emblem(?). Plate is protected by blue foil, which we must remove before use. We will find the white sticker at the back with the Born Pretty sign and the store website. Patterns are engraved very well and the plate is high quality. You can find it in the nail art category, and right here.


I co myślicie o swetrowym mani? Też uwielbiacie szare swetry? :D

And what do you think of sweater mani? Are you also loving grey sweaters? :D


Pamiętajcie, że korzystając z kodu ZPL91 dostaniecie 10% rabatu na nieprzecenione artykuły,
a wysyłka jest zawsze darmowa!

Remeber, if you use ZPL91 code, you'll receive a 10% discount on items not overrated.
Shipping is always free!


Kisses!          

43 komentarze:

  1. ach jakie piękne, mat to strzał w 10! ^_^
    chwilę temu też opublikowałam sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne ! Tak się kiedyś zastanawiałam nam sweterkowym mani, a ten wzorek idealnie się do niego nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!
    Wyglada przeslicznie i zdecydowanie mat sluzy temu zdobieniu!!!

    Baaardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają wręcz perfekcyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W macie wygląda to fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :D muszę sobie wreszcie kupić biały lakier do stempli

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo! bardzo oryginalny wzór i piękna szarość - bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna delikatność :-) super! i te serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak to superasnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu, Ty zawsze tworzysz piękne maniurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny od razu przypomnialo mi sie moje Boze Narodzenie w Norwegii:)taki skandynawski, nostalgiczny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, prześlicznie :) mam tą płytkę, ale nie miałam na nią jeszcze pomysłu ;) kiedyś zapożyczę go od Ciebie, jeśli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, jestem ciekawa jak u Ciebie będzie wyglądał! :)

      Usuń
  13. Można tylko jedno powiedzieć: CUDO sweterkowe, a ten mat dodaje całości takiego "codziennego" efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne mani delikatne i idealnie pasuje ci do swetra ze zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam same szare swetry u sb w szafie choć większą ilość to grafitowy odcień przeważa :D przepięknie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdobienie ;) ogromnie podoba mi się ten szary kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne takie delikatne, matowy top coat był świetnym pomysłem =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe, mega urocze - nic dodać nic ująć :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się szary lakier na paznokciach! A w połączeniu ze sweterkowym mani, podoba mi się jeszcze bardziej! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, ja bym kompletnie nie zwróciła uwagi akurat na ten wzór z tej płytki, a Ty pokazałaś go w takiej kompozycji, że teraz jej bardzo pragnę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to mani, te serduszka są boskie też :) W macie ekstra! Nooo rozpływam się!

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak! Zdecydowanie mat idealnie tutaj pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem jak Ty to robisz, ale Twoje zdobienia są po prostu IDEALNE :) dziś kolejne wylądowało u mnie właśnie w folderze ulubionych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  24. swetry to ja kocham a twoje paznokcie.. idealne są! dążę do takich <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne, delikatne. Uwielbiam takie kolorki! ...swetry też kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny odcień szarości, idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie zgrana kolorystyka, paznokcie naprawdę efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne i urocze zdobienie. no po prostu świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Mam pytanie, a w zasadzie problem. Kupiłam właśnie zestaw do paznokci hybrydowych Em Nail. Lampa, lakiery odtluszczacz, aceton itd. Próbuje zrobić paznokcie i nic z tego :( nakładam bazę, 2 min do lampy, później cienką warstwę lakieru, 2 min do lampy znów lakier, lampa. Gdy próbuje nałożyć końcowa bazę lakier mi się rozmazuje jakby nie był utwardzony. Próbowałam utwardzac go 4 min, 6 min, 8min, a nawet 10 i nadal to samo. A gdy przemywam ostatnia warstwę (bazę) pol lakieru schodzi z paznokcia, a pół zostaje :( Jak myślisz, co może być nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo kładziesz za grube warstwy, które nie są w stanie się utwardzić (poczytaj mój poradnik krok po kroku tutaj: http://wyznania-lakieroholiczki.blogspot.com/2014/08/manicure-hybrydowy-nakadanie-usuwanie.html) albo lakiery, które posiadasz są do niczego :( Nie znam marki, o której piszesz. Jeśli wykonujesz cały mani wg instrukcji podanej u mnie w poradniku lub w zbliżony sposób, to wina z pewnością leży w hybrydach. Poszukaj wtedy informacji na forach jak się te lakiery sprawdzają i czy ktoś jeszcze ma taki sam problem - jeśli nie, koniecznie zareklamuj hybrydy!

      Usuń
  30. pięknie wygląda to zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello! I just stumbled upon your blog but I want to say that I find your manicures very beautiful and I'm adding you to my watch list! ^_^
    I love how this manicure is very elegant and neat! You really matched the sweater! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".