niedziela, 19 maja 2013

Klasycznie + chwalę się :)

Dziś jestem świadkiem na bierzmowaniu mojego brata, sukienkę mam czarną w kropki więc paznokcie zrobiłam również klasycznie - w kropki :)




Użyłam: lakier bazowy Joko "Expressowe wzmocnienie", Wibo Express Growth nr 133, Vipera Bambini nr 01, top Eveline "3in1" i sonda do kropek oczywiście.
Warstwy: Wibo dwie.
Tempo schnięcia: Szybkie.
Tempo tworzenia: Szybkie, jestem zaprawiona w boju ;)
Trwałość: Niestety za długo czekałam z nałożeniem topu i jak się obudziłam wczoraj to zobaczyłam bąble :( tak więc wzór jeszcze dziś wieczorem zniknie z moich paznokci.

Teraz część "chwalę się" :) otóż Kropeczkowe szaleństwo zostało wyróżnione w konkursie Wibo i stałam się szczęśliwą posiadaczką nowych sześciu lakierów. Zgadniecie w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia i którego recenzja pojawi się na dniach? :)

 Paczuszka i pięknie pachnący bez od mego lubego :)


4 komentarze:

  1. Bzy <3 jak ja kocham te kwiaty ich zapach jest cudny :) Gratulacje wyróżnienia :) Mi z tej paczuszki nie wszystkie przypadły do gustu.. nr 74 według mnie jest straszny :/ przynajmniej na moich paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia :)
    myślę, że zakochałaś się w 287 ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".