piątek, 6 czerwca 2014

Neon paisley

Do płytki, która jest bohaterem dzisiejszego postu robiłam trochę podchodów. Sięgałam po nią kilka razy, jednak nigdy nie byłam zadowolona z pomysłu, który akurat przyszedł mi do głowy. Zawsze sięgałam po pastele i dopiero B. mi przypomniała, żeby sięgnąć po neony. No i to był strzał w 10! To co wyszło, było bardzo pozytywne. Mani nosiłam bardzo długo, bo aż 6 dni! Byłam w nim na wieczorze panieńskim i dopasowałam do niego makijaż :D Zapraszam na zdjęcia :)

I reached several times to the plate, which is the hero of today's post. But I was never happy with the idea that had just came into my head. I had always chosen pastels, until B. reminded me to use neons. Well, it was a bull's eye! What came out was very positive. I wore this mani for a very long time, as many as six days! I had it in the bachelorette party and I matched my makeup with it :D Take a look at the photos! :)







Użyłam: baza odżywka Joko Expresowe wzmocnienie, Diadem #28, Flormar Pretty #P06, B.O #RD332, Wibo Extreme Nails #34, top coat CND Vinylux, płytka do stempli QA59 Born Pretty Store.

I used: conditioner odżywka Joko Expresowe wzmocnienie, Diadem #28, Flormar Pretty #P06, B.O #RD332, Wibo Extreme Nails #34, top coat CND Vinylux, stamping plate QA59 Born Pretty Store.



Płytka QA59 ma kształt ośmiokąta i bardzo ciekawe wzory. Dodatkowo, płytka zabezpieczona jest niebieską folią. W jednym wzorze linie są odrobinę za cienkie i czasami jest problem z ich odbiciem. Reszta jest dobrze wygrawerowana. Poza czterema dużymi wzorami o wymiarze ok. 1,4 x 1,8 cm znajdziemy dwie proste ozdobne linie o długości ok. 1,6 cm i trzy drobne: kokardkę i dwa kwiatki. Znajdziecie ją w dziale nail art, a dokładnie tutaj.

Stamping Plate QA59 is in the octagon and it has very interesting patterns. Furthermore, the plate is secured by blue foil. In one of the patterns lines are a little too thin, and sometimes there is a problem with picking up the design. Other designs are well engraved. Apart from the four large patterns of size approx.1.4 x 1.8 cm we can find two straight decorative lines with a length of approx. 1.6 cm and three tiny: a bow and two flowers. You can find it in the nail art category, right here.


Pamiętajcie, że korzystając z kodu ZPL91 dostaniecie 10% rabatu na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa!
Remeber, if you use ZPL91 code, you'll receive a 10% discount. Shipping is always free!


50 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie ^^ I ostatnio też nosiłam taką kreskę (bez pasującego mani) i czułam się w niej świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Manicure świetne,ale moją uwagę bardziej przykuła twoja kolorowa kreska. Jest Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie paznokci z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienie :D podobają mi się kolory bardzoo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Jeszcze ten dopasowany makijaż jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie! super te wzorki na płytce :)
    i kreska czadowa! też lubię czasem taką zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, piękne! :) niby takie proste, a efekt mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki :) A kreska genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzorek jak i wykonanie po prostu boskie !! Kojarzy mi się z takimi Indiami, stylem bollywood :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe skojarzenie! jak to napisałaś to mi w sumie też :D

      Usuń
  10. ajajaj przepieknie Ci wyszło :) te neony idealnie pasują do tego zdobienia z płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne pazurki, a kreska cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki żaróweczki :D fajnie dopasowanie makijażu do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, neony świetnie pasuję do tego wzoru! :) Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdobienie i jaka piękna kreska :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne! Neony to był strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No rewelacja! A przy oku wyglada zabójczo :) dokladnie, strzal w 10!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jestem przepadam za kolorowymi kreskami na oku, ale za to paznokcie wyglądają cudownie! ostatnio ciągle chodzi mi po głowie ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie to wyszło! Uwielbiam stemple na gradiencie! <3 Ja mam piękną płytkę teraz, tylko mam słaby stempel ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię Cię, za ładnie wszystko to robisz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :D i tak wiem że mnie kochasz ^^ :*

      Usuń
  20. Czadzik pazurki :) ostatnio jestem absolutnie zauroczona mocnymi zestawieniami kolorów na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ...jest piękny, ale mnie mani nudzi się już po trzech dniach. Może niezbyt dobrze to o mnie świadczy, ale taka prawda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, zmieniam paznokcie średnio co 3 dni, jednak w tym mani pozostałam wyjątkowo długo :)

      Usuń
  22. Neony to zdecydowanie genialny wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  23. czekałam aż to zdobienie pojawi się na blogu, zmiażdżyłaś ^^ o tej przepięknej kresce nawet nie wspominam ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ja jak pięknie :D i ta płytka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie i świetna, oryginalna kreska ;) mega kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny wzorek! Uwielbiam ten motyw na paznokciach :))
    Wzięła mnie ochota na taki energetyczny makijaż.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie maluj! od razu człowiek się lepiej czuje :D

      Usuń
  27. Rewelacja! Wow! Genialnie wygląda to zdobienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja!!! Plus ten makijaż...ach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cudo! jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny wzorek :) ale bazę też stworzylaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeeej, jakie to piękne wspaniały wzór i ogólnie zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta kreska jest cudowna! Neony pod każdą postacią do mnie trafiają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale boskie to zdobienie! Niby proste, ale jakie efektowne, jestem zachwycona Olu! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękny makijaż! Idealnie pasuje do pazurków

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne mani :) neony są genialne pasują do wszystkiego i z wszystkim im jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za neonami u siebie, ale Twoje cieniowanie bardzo fajne. Takie wakacyjne :). A z wzorami wyglądają jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń
  37. O masakro. Muszę mieć tą płytkę w wersji na madziowe paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. mmm cieniowanie idealne :) zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".