czwartek, 6 kwietnia 2017

Orly Gel FX Feel The Funk

Hej Słoneczka :)

Myślałam, że trochę szybciej uda mi się usiąść do tego postu po poprzedniej przerwie, ale czas dosłownie przeleciał mi między palcami. Wam też tak szybko leci? Ale.. Obiecałam Wam wyjaśnienie, dlaczego zniknęłam na tak długo. Otóż spodziewamy się dzidziusia :) Nie zniosłam zbyt dobrze pierwszego trymestru, mimo, że bardzo cieszyłam się (i oczywiście nadal cieszę :)) że jestem w ciąży. Ale wraz z początkiem drugiego trymestru nabrałam nowych sił i tak oto jestem, mam nadzieję, że tym razem na dłużej :)

Dziś mam Wam do pokazania lakier z poprzedniej kolekcji wiosennej Orly - Feel The Funk, w systemie hybrydowym Gel FX. Występuje solo, ponieważ takie cuda nie potrzebują niczego do towarzystwa *.* To setki tysięcy drobinek brokatu utopione w półtransparentnej, fioletowej bazie, które bosko mienią się w słońcu, ale nie tylko! Oj, to mani zwracało na siebie uwagę :)








Jak wspomniałam wyżej, Feel The Funk, to fioletowy i holograficzny brokat w półtransparentnej, fioletowej bazie. Na wzorniku wydawało się, że nieźle poradzi sobie z kryciem, ale jednak trzeba dać bazę. Ja dałam jasnofioletową, jednak na drugi raz skuszę się na ciemnofioletową, myślę, że efekt będzie jeszcze bardziej powalający. 

Lubicie takie błyskotki? Ja tam lubię czasem pomienić się, nie tylko w słońcu ^^

SKLEP   ||   FACEBOOK   ||   INSTAGRAM


15 komentarzy:

  1. Jeju ale to jest cudo *.* Ja właśnie stwierdziłam, że chyba już weszłam na stadium zaawansowane błyskoholizmu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cię! Moje gratulacje! Dużo sił i zdrowia dla Ciebie i Waszej Fasolki <3
    U mnie też lipa z blogiem ze względu na rozpoczynający się remont mieszkania... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt ;) nie przejmuj się blogiem, my poczekamy, a teraz dzidziuś jest najważniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu genialny efekt ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, subtelne :)
    Gratuluję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne błyskotki:) Gratulacje i dużo zdrówka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki na wiosnę !
    buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek - jeżeli ktoś szuka sposobu na przesuszenie skóry świetnym patentem jest miękka woda z filtra prysznicowego z systemem kdf.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".