wtorek, 15 sierpnia 2017

Chiodo Pro Soft 709 Play with Fashion

Hej Słoneczka :)

I znowu minął miesiąc od ostatniego postu, nawet nie wiem kiedy... Data porodu zbliża się wielkimi krokami, czas ucieka mi przez palce, a myślałam, że w ciąży będę miała go więcej :D No cóż... :)
Dziś mam dla Was piękny róż, który dostałam od Chiodo Pro na targach podczas konferencji Meet Beauty. Pochodzi z kolekcji Edyty Górniak z serii Soft - 709 Play with Fashion. Dla mnie to księżniczkowy kolor, dlatego zestawiłam go z holo brokatem ♥ Efekt bardzo przypadł mi do gustu - ostatnio jakieś same słodkie mani noszę :D








Kolor do pełnego krycia potrzebował u mnie 3 warstw, maluje się bardzo dobrze, ładnie się poziomuje. Mani nosiłam 2,5 tygodnia, odmoczyło się bez problemu. 
Brokat pochodzi ze sklepu Born Pretty, kupiłam go na Aliexpress :)


Też lubicie czasem takie księżniczkowe połączenia? :)



13 komentarzy:

  1. Świetny odcień i pięknie wygląda z tym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne połączenie,uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko sięgam po tego typu róże, ale czasem się zdarza ;). Holo do mnie jakoś nie przemawia do końca, a tutaj rzeczywiście przykuło moją uwagę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście księżniczkowy-słodki ten kolorek ;) Ale bardzo ładny! Lubię takie dziewczęce odcienie na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połączenie spokojnego koloru z odrobiną brokatowego szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, ale oczywiście ja się zapatrzyłam na brokacik <3 super

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki. Idealnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  8. wow naprawdę śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. this holo is so amazing and it looks great in combination with candy pink <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się, zresztą jak wszystkie Twoje pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".