poniedziałek, 25 sierpnia 2014

piCture pOlish Blog/Insta Fest 2014 featuring 'Nail Vinyls'

Dziś mam przyjemność zaprosić Was na bardzo wyjątkowy dla mnie post. Na początku maja piCture pOlish organizował nabór do tegorocznego Blog/Insta Fest. Spróbujcie sobie wyobrazić moją minę, gdy pod koniec maja dostałam maila, że zostałam przyjęta! Wszystko było trzymane w sekrecie aż do teraz :) Nawet nie wiecie jak ciężko było mi się powstrzymać przed pokazaniem Wam co dostałam, gdy dotarła do mnie paczka od Picture Polish ^^ Post będzie podzielony na dwie części: Part 1 PP Shate Swatch oraz Part 2 PP + Nail Vinyls Nail Art. Więc zaczynamy!

Today I’m having the pleasure to invite you on very exceptional for me post. At the beginning of the May piCture pOlish organised a recruitment to this year's Blog/Insta Fest. Try to imagine my face when at the end of May I got the mail, that I had been accepted! Everything was in secret until now:) You don't know how it was hard for me to refrain itself before showing you what I got, when I received my package from Picture Polish ^^ The post will be divided into two parts: Part 1 PP Shate Swatch and Part 2 PP + Nail Vinyls Nail Art. So we are starting!


Oto zawartość mojej paczki:
Containing of my package:




Part 1 PP Shade Swatch Altered State
________________________________________________





Kolor: kosmos zamknięty w buteleczce lakieru *.*
Konsystencja: dość rzadka, bardzo wygodna.
Pędzelek: szeroki i płaski – idealny dla mnie!
Schnięcie: szybko, ale pozostaje jeszcze jakiś czas plastyczny.
Warstwy: jedna na jednej warstwie czarnej bazy.
Zmywanie: bez problemu.
Cena i dostępność: 13,50$ strona Picture Polish, aktualnie markę Picture Polish z przesyłką do Polski możecie znaleźć także na nailland.hu.
Moja opinia: za pomocą kilku pociągnięć pędzelka możecie jednym lakierem stworzyć na paznokciach efekt galaxy. Lakier jest hipnotyzujący! W zależności od rodzaju światła oraz kąta padania zmienia odcienie, od granatu, przez fiolet aż do burgundu. W mocnym słońcu drobinki imitujące gwiazdy są holograficzne, mienią się wszystkimi kolorami tęczy! Nosząc ten lakier co chwila zerkałam na swoje paznokcie, nie mogłam oderwać wzroku. Zrobił wrażenie na wszystkich :) Chyba nie ma się co dziwić, no nie? :)

Color: cosmos closed in a bottle of nail polish *.* 
Consistency: quite rare, very comfortable. 
Brush: wide and flat - perfect for me! 
Drying: quickly, but it is still malleable some time. 
Coats: one on one coat of the black base. 
Remove: without problems. 
Price and availability: $13,50 on Picture Polish, currently you can find the brand Picture Polish with delivery to Poland also on nailland.hu
My opinion: with a few pulls of the one nail polish brush you can create the galaxy effect on nails. This nail polish is hypnotizing! Depending on the type of the lighting and the angle of incidence it changes shades, from the grenade, through purple to burgundy. In the strong sun flecks imitating stars are holographic and shimmering with all the colours of the rainbow! Wearing Altered State I peeked at my nails every couple of minutes, I wasn't be able to take my eyes off. This nail polish made an impression on everyone :) There is nothing surprising in this, right? :)



Part 2 PP + Nail Vinyls Nail Art
__________________________________________

Dostałam neonowy, kryjący po dwóch warstwach (!) róż Hot Lips i uroczego błękitnego miętuska z zielono-złotym shimmerem Whimsy. PP dla tegorocznych uczestników przygotował 4 różne rodzaje paczek Nail Vinyls zawierające następujące wzory: Chevrons, Mini Chevrons, Straight & Right Angles. Ja dostałam wzór, za którym ostatnio szaleję – chevron :) Trudność tego zadania polegała na tym, że nie można było użyć innych lakierów, ozdób ani żadnej innej techniki nail artu. Tylko z tych trzech rzeczy należało stworzyć ciekawe mani :) Oto co udało mi się zrobić:

I got neon, covering after two coats (!) pink Hot Lips and charming light blue mint with green-golden shimmer Whimsy. PP will be retailing a special exclusive 4 pack ‘Nail Vinyls’ containing ‘Chevrons, Mini Chevrons, Straight & Right Angles’ that will be used by all participants this year! I got the pattern I'm crazy about – chevron :) The difficulty of this part consisted in the fact that it hadn't been possible to use other polishes, ornaments or no other nail art concepts. Had to create interesting mani only from these three things:) Here's what I managed to do:


Opowiem Wam teraz jak użyć naklejek od Nail Vinyls wraz z moimi odcieniami Picture Polish :) W tym celu przygotowałam mały tutorial:

I will tell you now, how to use the Nail Vinyls with my Picture Polish shades :) For this purpose I prepared the small tutorial:


1. Pomaluj paznokcie kolorem bazowym I poczekaj, aż kompletnie wyschnie. Dla najlepszych efektów użyj przyspieszającego wysychanie topu i odczekaj ok. 15 min.
2. Używając pęsety nałóż NailVinyls na suchą bazę. Upewnij się, że NailVinyls są dobrze przyklejone do paznokcia, aż po same brzegi.
3. Zaaplikuj drugi kolor bezpośrednio na NailVinyls.
4. Używając pęsety ostrożnie ściągnij NailVinyls. Zrób to gdy lakier jest jeszcze mokry. Dla uzyskania najlepszych efektów najlepiej jest robić paznokcie pojedynczo.
5. Nałóż warstwę topu i gotowe! Właśnie sama zrobiłam profesjonalnie wyglądające mani :)

Prawda, że to proste? Z pomocą tych naklejek można łatwo i szybko stworzyć niecodzienne mani :)

1. Paint your nails with your base color and allow to dry completely. For best results, use a quick-dry top coat and allow to dry at least 15 minutes.
2. Using tweezers, apply NailVinyls over dry base color. Ensure that NailVinyls are firmly attached to the nail, all the way to the sidewalls.
3. Apply second color to the nails, right over the NailVinyls.
4. Using tweezers remove NailVinyls immediately, while polish is still wet. For best results, work one nail at the time.
5. Apply a quick-dry top coat and voila! Professional looking nail art you did yourself :) 

It's so easy, don't you think? With these stickers you can easily and quickly create unusual mani :)


Obejrzyjcie resztę zdjęć i dajcie znać, co myślicie o moim zdobieniu :)
Let's view the rest of photos and let me know, what are you thinking about my nail art :)






Koniecznie odwiedźcie strony Picture Polish oraz Nail Vinyls, aby być na bieżąco z gorącymi lakierowymi i paznokciowymi nowościami :)

Necessarily visit Picture Polish and Nail Vinyls pages to keep up with the hot polishes and nails novelties :)


Nail Vinyls
Facebook   ||   Instagram   ||   Store


piCture pOlish
Store   ||   Every Day Deal   ||   International Stockists   ||   Facebook   ||   Instagram







Kisses!      


26 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie dołączenia do takiego projektu :)
    Bardzo podoba mi się ten pomysł na inny chevron! Szkoda, że nie mam takich naklejek ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!! :D
    Ten galaktyczny lakierek mnie zachwycił ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Bardzo mi się podoba lakier z pierwszej części, galaxy jest boski! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. You lucky woman, I envy you for these products! :)
    Congratulations you deserve them all!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kosmiczny lakier po prostu boski! =) Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. galaxy lakier jest meeega piękny!
    chevronova dwójka też, bardzo fajny pomysł na wykorzystanie tych naklejek :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy jest po prostu bombowy! Ale efekty na paznokciach ogólnie mega wyglaadają :) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O w morde! Dostałaś się?! :D No ładnie. Ten pierwszy lakier jest po prostu... <3 <3 <3 Cudowny. Ale Ci zazdroszczę PP! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Altered State cudo! Ja to nawet nie wiedziałam kiedy jest jakaś rekrutacja, gratuluję że się dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ich lakiery są absolutnie cudowne! gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Przepiękny ten duochrom z drobinkami, wygląda nieziemsko. Kosmicznie.
    Również szablony do jodełki (zawsze się zastanawiam czemu dla chevron nie używamy polskiej nazwy, na pepitkę nie mówimy houndstood, chociaż właściwie sama nazwa pepitka też taka bardzo polska nie jest, haha), są super, bardzo energetyczne mani z nimi stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaaaaki szał ^^ ten kosmos w buteleczce jest boski <3 wzorek z chevronów bardzo mi się podoba, piękne kolory dostałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny chevron! Podobają mi się te kolorki, gratki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier galaktyczny jest niesamowity!!!

    Przede wszystkim to gratuluję!!!!

    zdobienie mięty z różem też jest kapitalne, i to dobranie kolorów przez nich, obłędne!!! Uwielbiam takie kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem tego, co wykombinowałaś z tych chevronów! :) bardzo nietypowo!
    piękne foty i kolaże <3

    przede wszystkim to gratulacje, Kochana :* Ty wiesz... :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy lakier porwał moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pikne zdobienie!!!! Granat powalił mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  18. supcio i gratki kochana :* ten galaktyczny mnie zauroczył a i chevrony <3 sama ostatnio na nie choruje uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy jest POWALAJĄCY! Pragnę go!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje :) Piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. galaktyczny lakierek musi być mój,musi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmos jest genialny :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. wielkie graty i zazdrooo :D świetny ten pierwszy lakier, a i chevrony jak fajnie zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, zasłużyłaś, bo lakiery do paznokci masz opanowane do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten pierwszy jest oooobłędny! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".