piątek, 30 sierpnia 2013

MobileMix sierpień

Postanowiłam spróbować i zrobić swój pierwszy MobileMix :) Zapraszam na zdjęcia ;)

1. Żniwa - tak się zaczął miesiąc :)
2. Tall Ship Races w Szczecinie
3. Z miłym marynarzem ^^
4. Koncert Hey z okazji 20-lecia zespołu!


5. Przesyłka od Born Pretty Store, a w sumie dwie <3
6. Festiwal fajerwerków Pyromagic w Szczecinie.
7. Słodkie jogurtowe paznokcie na rybach :) ja nie łowiłam, tylko się przyglądałam :D
8. Motylek upolowany w sadzie u mego lubego :)


9. Moje dwie kochane przylepki :)
10. Zdjęcie z rąsi z Szarikiem ^^ (psem Kuby)
11. Lemaxowy szał :D
12. Lisek nad morzem, ostatnie podrygi lata :)

No i to tyle, mam nadzieję, że się nie zanudziłyście :) lubię oglądać takie mixy u innych, dlatego spróbowałam i ja ;)
Na koniec mam do Was małą prośbę :) Jeżeli podobały Wam się moje trójkąty z ćwiekami to proszę Was o głosy (trzeba kliknąć vote/głosuj) w konkursie -> klik. Zachęcam oczywiście Was też do wzięcia udziału, wygrywają aż 4 zdjęcia! :) Głosy można oddawać na dowolną ilość zdjęć, więc jak weźmiecie udział to czekam na Wasze linki :) Dziękuję wszystkim, którzy zagłosują :*

27 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Te lakiery super, zazdroszczę. : )

    PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-2.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Lemaxowy zestaw bardzo mi się podoba. Muszę poprosić znajomych o taki na urodziny, bo to już niedługo :)
    I jestem strasznie ciekawa tej paczuszki z Born Pretty Store :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazywałam już z niej trochę :) magiczny lakier, ćwieki i dwa jogurtowe lakiery ;)

      Usuń
  3. Lemaxowy szał! Chcę zobaczyć wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten lisek to naprawde genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix ;D bardzo dobry pomysł ze stworzeniem :) na pewno z chęcią obejrzę następne :)
    jak ja ci zazdroszczę miejsca zamieszkania *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i zagłosowałam z prywatnego konta :)

      Usuń
    2. o którym miejscu mówisz? :D mieszkam w Stargardzie, w Szczecinie studiuję, a w wakacje bywam okazjonalnie właśnie na jakieś wydarzenia :) na wsi mieszka mój chłopak i do niego jeżdżę :) moje miasto wcale nie jest fajne, zazdrościć można tylko miejsc, w które dojeżdżam :D na wsi kiedyś będę mieszkać! - muszę, bo kocham wieś :)
      i dziękuję za głosik :*

      Usuń
  6. Bardzo fajny mix. :)
    Dzięki tobie też zgłosiłam swoją pracę do konkursu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci wyszło;) też lubię oglądać takie mixy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie posty
    rozwaliła mnie mina psa ;D
    Jednak dotarłaś nad morze ;p
    Pogonie dzisiaj Przemka, żeby zagłosował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis b. ciekawy, lubię takie czytać/oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zdjęcia <3
    A lisek przekochany :D

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też biorę udział w tym konkursie, ale za późno przeczytałam regulamin i nie iwem czy mnie w ogole nie zdyskwalifikują :( Bo nie miałam pełnego nazwiska podanego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, rozpoznałam Twoją pracę od razu! :) mam nadzieję, że nie! szkoda by było, bo świetne paznokcie wystawiłaś.

      Usuń
  12. fajne są takie miksy ;) zaraz zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super mix, śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lemax, Lemax, Lemax <3 Ja mam jeszcze w starszych buteleczkach, jeden w takiej okrągłej, a jeden w dzbanku ;) Tak dawno nie byłam na żniwach, chętnie bym sobie pojeździła :) I na koncert Hey też bym poszła, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię "zdjęciowe posty" :) Fajny mix, zachwyciły mnie jogurtowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach te lakiery <3
    No i marynarz -fiu fiu ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne mixy, tez lubię takie oglądać, są inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. też miałam taki mobile mix fajnie spędziłaś czas zazdroszczę Ci tych lemaxów i tego co Ci przyszło z BPS :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".