sobota, 17 sierpnia 2013

Raspberry and strawberry yogurt

Post miał się pojawić wczoraj, ale nie mogłam rozstać się z tymi słodkimi paznokciami, dlatego jest dopiero dziś :) Róż w takiej ilości gości na moich paznokciach pierwszy raz w życiu i wiecie co? Podoba mi się! Bez zbędnego gadania zapraszam na zdjęcia :)

Post was going to be yesterday, but I couldn't bear to part with these cute nails so it is today :) So much pink on my nails is the first time in my life and you know what? I like it! Without any word I invite you to see pictures :)




Czy nie wygląda słodko z moją obudową? :D
It looks cute with my case, doesn't it? :D



#010

#005

Użyłam/I used: lakier bazowy/base coat Joko Expressowe wzmocnienie, 1 warstwa białego/1 layer white base Sensique Stron & Trendy Nails #101, po 2 warstwy lakierów jogurtowych z/ 2 layers Yogurt Varnishes from Born Pretty Store: malinowy/raspberry #010 i truskawkowy/ and strawberry #005 dostępnych o tutaj/ available here *click*.

Ja się zauroczyłam, a Wy? Jeśli też macie ochotę na te lub inne jogurtowe lakiery to pamiętajcie aby podczas zakupów skorzystać z kodu ZPL91 :)
I was charmed, and you? If you also want these or other yogurt varnishes use code ZPL91  :)


Born Pretty Store na swoim blogu organizuje nowy konkurs, tym razem na letnie zdobienie :) Zajrzyjcie o tu.
Born Pretty Store organize a new contest "Happy Summer" on thier blog :) Take a look here.

32 komentarze:

  1. Ta obudowa jest genialna :D Gdzie ją dorwałaś?
    A jogurtowe paznokcie od jakiegoś czasu ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ebayu :) jest połowę tańsza niż u nas na allegro :D

      Usuń
  2. ale cudne :) bajecznie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te lakiery ^^ bardzo mi się podoba ten jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te lakiery :)
    jak wszystkim znane JJ :D
    a obudowa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu ale jakoś to dziwne :) ładnie wygląda ale jest jakieś bliżej nieokreślone :)

    ładne ale nie do końca przekonujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny :) Drobinki nie zahaczają o nic przy noszeniu, czy musiałaś je utrwalić topem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa heksy na dwóch różnych paznokciach delikatnie odstawały i "podkleiłam" je na lakier bezbarwny, a tak reszta gładko :)

      Usuń
    2. No to nie jest źle :) Dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
  7. Świetne lakiery !!!! ;)
    zapraszam do siebie ! ;)
    U mnie ROZDANIE !

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziutko :) bardzo mi się podobają takie cukierkowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te lakiery!
    Idealnie dopasowały się do obudowy telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA!!!:D ja mam strasznego fioła na punkcie jogutrowych lakierów... a niestety żadnego nie mam:(
    nawet nie wiesz jak mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 <3 ten drugi nie ma takiego uroku jak ten pierwszy! <3 No i ładny ten Twój pierwszy raz :D z różem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba lakiery doprowadzają mnie do efektu "wow!" jak na nie patrzę :D
    Bardzo ładnie wyglądają ! :)
    iiii fajna obudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zszokował fakt, ze pierwszy raz masz taką ilość różu na paznokciach ;) Ogólnie prezentuje się to fajnie ale u siebie na pazurkach jakoś tego nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! jakie piękności, zakochałam się! ;) wspaniałe są

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie pięknie się prezentują, świetny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie widziałam takiego lakieru, ależ mi się podoba, śliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mysłałam, że te zdjęcia są ściagnięte z internetu ;o Świetnie to wygląda ! :)

    Nie gustuję w różu, ale wygląda dosyć przekonująco + świetna nazwa dla bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super jogurciki :) I obudowa świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze, bardzo kobiece i pięknie się prezentują na Twoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. omoommooo :) śliczne te pazury :D chociaż nie przepadam za różowym to to mani wygląda super :D obudowa tez genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny jogurt ;* aż chce się go zjeść :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie!:) już myślałam, że to lakier GR Jolly Jewels:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny! Coś czuję, że mój portfel na tym ucierpi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".