wtorek, 6 sierpnia 2013

Crazy foil :)

Dziś pokażę moje pierwsze zderzenie z folią transferową. Na Allegro upolowałam zestaw trzech folii o nazwie disco. W opisie było, że mają długość 15 cm, jak na pierwszy raz stwierdziłam, że wystarczy. Jakie było moje zaskoczenie gdy je wyjęłam, a tam folii spokojnie 150 cm! Chyba ktoś zgubił 0 w opisie :) Na pierwszy ogień poszła folia srebrna. Czemu crazy? Bo jak tylko dostanie odrobinę słońca albo światła mieni się jak szalona :)






Kupiłam klej do tipsów, bo wszędzie pisze, żeby go użyć przy folii. Niestety mój klej jest jakiś dziwny, bo nie zmienia koloru i nie mogłam wyczuć momentu, w którym zacząć przykładać folię. Klej więc przydał się jedynie do przyczepienia tych czarnych piegów. Gdy nie wyszło mi z klejem, postanowiłam skorzystać z instrukcji, którą przygotowała B. for Beautiful Nails. Z tą różnicą, że ja jako podkład dałam Nude od Essence. Niestety każdy top jaki posiadam, a nawet lakier bezbarwny przyćmiewał efekt holo, więc postanowiłam nie zabezpieczać folii za bardzo, czego efektem jest jej lekkie ścieranie. Ale ubytki bardzo łatwo uzupełnić ;) Jak na pierwszy raz chyba nie jest tragicznie, co?

Do następnego, buziaki! :*

EDIT: Kompletnie zapomniałam, otrzymałam kolejną nominację do Libster Award, tym razem od Mrimci :) I jak zawsze odpowiadam na pytania, nie nominuję nikogo dalej ;)


1. Ulubione zwierze ? Oczywiście kot :)
2. Wymarzone miejsce na świecie ? Japonia mi się marzy chyba od zawsze :)
3. Ulubiony kolor ? Czerwony i niebieski :)
4. Ile masz lakierów ? Chyba dość mało jeszcze, trochę ponad 60 jak dobrze pamiętam :)
5. Jakiej słuchasz muzyki ? Alternatywnej, trochę rocka i reggae. Lubię też stare piosenki popowe.
6. Posiadasz prawo jazdy ? Tak :)
7. Wysokie czy niskie buty ? Zależy od sytuacji, na co dzień niskie, na imprezy zdecydowanie wysokie ;)
8. Ulubiony aktor ? Nie mam, mało oglądam filmów.
9. Szalona czy spokojna ? Zdecydowanie szalona, aż za bardzo czasami ;)
10. Złoto czy srebro ? Srebro, uważam że do złota jestem jeszcze za młoda :)

26 komentarzy:

  1. super :) ja bym nie miała cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt :) Śliczne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, ciekawe! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie!
    ech, kiedy w końcu się wezmę za swoją folię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się ta folia prezentuje! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jak coś takiego się robi? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej części postu napisałam, że postępowałam zgodnie z instrukcją B. for Beautiful Nails :) jeśli najedziesz na niebieski napis i klikniesz, przekieruje Cię do postu, w którym B. instruuje, jak to zrobić :) (wszystko co jest w tekście na niebiesko to hiperlinki)

      Usuń
  7. Prześliczne <3

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawiaj proszę linków w komentarzach, na blog można trafić przez Twój profil ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale nie wygląda tragicznie, wygląda wręcz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie :) piękny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ;)
    i przy tym bardzo precyzyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta folia;) Właśnie czytałam na wielu blogach, że jak się nałoży top na folie to zaczyna się marszczyć i wygląda to nieprzyjemnie. Nie wiem czy każda folia tak działa, ale minie zależy na trwałości.. i tak mani zmywam co 2-3 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że wzięłaś udział :) świetne pazurki :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie! :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę czytajcie wiadomość, która jest przy komentarzu. Nie trzeba zostawiać linku, na bloga można trafić przez profil ;)

      Usuń
  15. a mnie zastanawia jak Ty tą folię nałożyłaś :P że ona tak wygląda jakby miała takie drobne kryształki jak widać że sama folia jest taka bardzo gładka. jakimiś takimi małymi kawałkami czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szybkimi ruchami przykładałam i odrywałam :) później żeby dopełnić efekt lakierem bezbarwnym robiłam gdzieniegdzie kropeczki i tam przykładałam folie ponownie :) ale podoba się czy nie bardzo? :D

      Usuń
  16. Very cool nail polish, so unique. Mind we follow one another? will follow you back.
    Kisses..

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt bardzo ładny... ale u mnie też każdy top minimalizuje efekt holo... i wtedy zupełnie mnie się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!

    Proszę o 5cm folii i doliczyć do rachunku ;)

    U kogo ją kupiłaś?

    Ja muszę w końcu się zdobyć na zakup tej cieniutkiej taśmy do zdobień. Niestety z przesyłką zbyt tanio nie wychodzi, dlatego jeszcze jej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie błyszczą :D ja mam taką folię ale nie mam odwagi póki co by ją użyć :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".