niedziela, 11 sierpnia 2013

Niebieskie maziajki lekkie jak motylki

Nie mam pojęcia jak nazywa się ta metoda, jeśli któraś z Was wie, to będę wdzięczna za nazwę :) Od jakiegoś czasu czaiłam się na zdobienie z tym szerokim pędzelkiem no i w końcu je zrobiłam. Zastanawiałam się czym przyozdobić kciuk i serdeczny i na myśl przyszły mi motylki :) Zapraszam na fotki:







Użyłam: lakier bazowy Joko Expressowe wzmocnienie, jako kolor bazowy My Secret 168 Fruit cocktail, do maziajek Avon nailwear pro Aqua fantazy, płytka Born Pretty Store m41, top Wibo Fluotop, szeroki pędzelek.

Chciałam zrobić fotki jak to się robi po kolei, ale było bardzo późno, fatalne światło i tylko to jedno ostatnie zdjęcie się jako tako nadaje :( Z resztą chyba większość z Was widziała tą metodę na stylowi.pl lub innym portalu ;)

Część z Was na blogowym facebooku już widziała, ale pokażę i tutaj :) Jednego dnia dostałam dwie paczki od Born Pretty Store! Jedną ze współpracy, a drugą z nagrodą za holo konkurs :) Jako prezent niespodziankę dostałam też uroczy portfel :) Lakier ze współpracy mam już na pazurkach (pierwszy z lewej), lada dzień recenzja. A zdjęcie to zapowiedź tego co będzie się teraz pojawiało to moim blogu :) będzie bardzo słodko!


28 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać aż pokażesz te lakiery :)
    A zdobienie podoba mi się :) bardzo ciekawy sposób prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo! z pewnością jeszcze go wykorzystam :) tylko nadal jestem ciekawa jaką ma nazwę :D

      Usuń
  2. Jak Ci fajnie wyszło zdobienie tą metodą! Ja kiedyś próbowałam i to bardzo przyjemna technika ze względu na to, że można się 'pobabrać' :P Aj już Ci na fb zazdrościłam tych paczuszek - śliczne kolory wybrałaś tych cukiereczków <3 No i portfel jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz ja Tobie będę zazdrościła tych wszystkich cudownych holosiów :D

      Usuń
  3. bardzo fajny efekt! świetnie to wygląda. a lakiery, mmm. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne pazurki i cudowna paczka :) portfelik słodziutki i wyjątkoy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaale ekstra!!! :) nie wiem jak to sie nazywa ale wygląda bombowo!no i swietne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie wyglądają przecudownie!!! Zbieram sie od jakiegoś czasu za to pędzelkowe zdonienie, bo efekty są świetne..szczerze... Tobie wyszło niesamowicie! :)
    Jaka paczka :D kocham te jogurtowe lakiery w brokatem.. stacjonarnie nie mogę na nie trafić:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jeszcze nie dostałam :( ale jak Ty dostałaś to dobry znak :D
    podoba mi się ten turkus za czerwonym :) zresztą ten czerwony też niczego sobie!

    Kochana szybko recenzuj :D

    a zdobienie właśnie takie chodzi mi po głowie ale nie mam go czym wykonać :( ale znalazłam inne zdobienie niby banalne, teraz tylko kwestia czy mi wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te kolorki ;) cudowne połączenie z motylkiem ;) uwielbiam! a przesyłka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, genialny pomysł! Muszę to wypróbować! śliczne manicure <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! muszę się rozejrzeć za tym pędzelkiem, bo efekt bardzo mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej metodzie z pędzelkiem, szkoda tylko, że ja takiego nie posiadam :(
    A co do BPS, nagroda jest po prostu cudowna, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne lakierki dostałaś ;)
    A zdobienie piękne jak zawsze, sama bym sie an takowe skusiła ale pędzelka nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jak się wykonuje zdobienie tą metodą ? nie napotkałam się na nią nigdy a wygląda rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://img3.stylowi.pl//images/items/o/201212/stylowi_pl_uroda_pinterest--home_2452059.jpg tutaj masz foto które pokazuje mniej więcej co i jak :)

      Usuń
  14. nie uwierzysz ale dokładnie przed tym jak przeczytałam posta wyciągnęłam ten sam pędzel i nie zgadniesz w jaki sposób chciałam się pobawić ^^
    wyszło ci to świetnie a prezentów od BPS cholernie zazdroszczę i czekam na swatche ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha super! :) rób rób, chętnie zobaczę co Tobie wyjdzie :) bardzo przyjemna metoda i na każdym paznokciu wychodzi co innego :D

      Usuń
  15. dla mnie wygląda to trochę jak jeans:D
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastycznie wyglada to zdobienie, subtelne kolory i tak ładnie do siebie pasują.
    a lakiery z BPS cudowne, już czekam, aż je nam zaprezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna metoda :) trochę taki jeans na paznokciach ! suuupcio:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt, sama czaję się na takie zdobienie i jakoś zrobić go nie mogę :D Mam za krótkie paznokcie obecnie i efekt nie byłby tak imponujący. Gratuluję nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkie motylki :) Fajny ten cieniowany motyw.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pazurki wychodzą za pomocą tego pędzelka :-) ja bym wybrała kolorek biały i różowy, oj sama słodycz :D
    a w paczuszce dostałaś same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  21. masz naprawdę talent! Na początku się zastanawiałam czy to taki specjalny lakier (ale dziwnie równo by wyszło), czy naklejki a potem jak zobaczyłam dalej aż oniemiałam, wyszło Ci idealnie!
    Aczkolwiek bardziej mi się chyba podoba sama "baza", bez motylków ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".