wtorek, 20 sierpnia 2013

Triangles and studs!

Do trójkątów przymierzałam się już od jakiegoś czasu. Gdy w ramach współpracy dostałam od Born Pretty Store neonowe ćwieki wiedziałam co z nich powstanie :) Tak więc przedstawiam moje dwa pierwsze razy: trójkąty i ćwieki!

I wanted to do triangles for a long time. When I received neon studs from Born Pretty Store I knew what to do with them. So,  I present to you my two 'first times': triangles and studs!






Użyłam/I used: lakier bazowy/base coat Joko Expressowe wzmocnienie, biała farbka akrylowa/white acrylic paint, Sensique Stron & Trendy Nails #101, Lovely Gloss Like Gel # 106, Wibo Gel Like #7 Blue lake, top coat Poshe, gąbeczka/sponge, taśma/tape, ćwieki z Born Pretty Store dostępne *tutaj* / studs from Born Pretty Store which are available *here*.

Zakochałam się w ćwiekach i nie wiem, dlaczego tak późno zaczęłam ich używać. Bałam się, że będą odpadać, haczyć o wszystko albo będę sama próbowała je zdrapać. Nic z tych rzeczy! Trzymały się idealnie, nie da się ich tak po prostu zdrapać i o nic nie haczą :)
Użyłam do zdobienia farbki akrylowej, ponieważ biały lakier rozprowadzał się nierówno i wyglądał brzydko. Stosując farbkę uzyskałam efekt lekkiej porowatości całego zdobienia :)

I fell in love in studs and I don't know why I hesitate! I was afraid that they would fall off, hook on everything or I'll try to scrape them off. None of these things! They held up perfectly, they can't be simply rubbed off and nothing hook on :)
I used acrylic paints because my white nail polish left smudges when painting and looked ugly. Using paint I received the effect of little porosity :)

Przygotowałam mały tutorial, to również mój 'pierwszy raz' więc proszę o wyrozumiałość :)
I made a tutorial, it is also my 'first time' so please be lenient with me :)


Pamiętajcie, że korzystając z kodu ZPL91 dostaniecie 10% rabatu na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa!
Remeber, if you use ZPL91 code, you'll receive a 10% discount. Shipping is always free!



Opis oraz artykuł wraz z tutorialem dostępny również na Przepis na Kobietę - zapraszam!

55 komentarzy:

  1. nie no boskie :) tez chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne! muszę wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci to pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne aczkolwiek jakoś nie przepadam za trójkątami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super to wyglada :) a orientujesz sie moze czy BPS ma polska wersje strony ? I czy mozna placic w innej walucie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ma polskiej wersji :( ale w razie co służę pomocą! wystarczy napisać do mnie na maila :) są do wyboru inne waluty, ale płaci się tam przez system PayPall, który bezpłatnie podczas płacenia przelicza z PLN na np. USD :)

      Usuń
    2. Dzięki moja droga :)
      odezwe się w najbliższym czasie jak tylko coś oszczędze :) a z tym u mnie baaardzo trudno :p

      Usuń
    3. po prawie dwóch godzinach zamówiłam blaszkę do stempelków :)
      jak do mnie dojdzie to zdecyduję się na większe zakupy :D

      Usuń
    4. cieszę się, że się jednak zdecydowałaś! :)

      Usuń
  6. Ale śliczne :)
    Tutorial zrozumiały, na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentują. na pewno wypróbuję to zdobienie na swoich pazurkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są! kojarzą mi się trochę z bożonarodzeniową choiną..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne! Sama się niedawno przymierzałam do takich trójkątów, muszę wreszcie spróbować je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te twoje manicury :D świetny jest również ten! cudne ombre! :* masz talent, totalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo.. bardzoooo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mało widać te trójkąta (może to kwestia mojego monitora), ale wyglądają niesamowicie! Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm chyba faktycznie to kwestia monitora bo u mnie widać dobrze :( ale cieszę się, że mimo to, że słabo widzisz Ci się podobają :)

      Usuń
  13. aaaaa ale boskie ^^ sama chętnie ponosiłabym coś takiego moja lakierowo bratnia duszo ;D
    siedzę i się zachwycam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy wzorek, taki oryginalny :) Bardzo fajnie za dodałaś tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, Ola, ostatnio same pierwsze razy:D Moc! Uwielbiam trójkątowe zdobienia a to Twoje jest tak delikatne i letnie,że łohoho. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tutorial :)
    Mi póki co gradient nie chce wychodzić, ale będę nad tym pracować! Bo przecież 'trening czyni mistrza', czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Trzymam kciuki, z pewnością będzie Ci wychodzić idealnie :)

      Usuń
  17. Przekonałaś mnie do trójkątów. Twoje są ekstra! I ćwieki wyglądają o wiele efektywniej niż w woreczku :p

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow! Boskie zdobienie! ja ciągle mam opory jeśli chodzi o ćwieki itp.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale z tym bawienia :D Ale naprawdę super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne paznokcie *_* bardzo podoba mi się ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wygląda, cudowny pomysł! Woow! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olaa kapitalne zdobienie!!
    Co do ćwieków miałam identyczne podejście jak TY!! Zero zaufania do nich :) Na szczęście wszystko zmieniła Tamit24 :D w zasadzie od czasu jak dostałam od Niej ćwieki w gratisie za zakupy nie rozstaję się z nimi. Neonowy żółtek był już wiele razy traktowany zmywaczem i zmieniany ale wciąż jest niezmiennie neonowy i nie stracił nic ze swej urody! Też byłam pewna, że będę nimi haczyć albo że będą odpadać. Bujda!! Są zaje***e :D

    Dziś w końcu zobaczyłam to cudeńko które wygrałam dzięki Tobie w BPS :D

    OdpowiedzUsuń
  23. czy taka farbka zmywa sie normalnie zmywaczem? wczesniej kladzie sie top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze używam bazy, aktualnie Joko Expressowe wzmocnienie - zawsze to jakieś zabezpieczenie płytki :) farbka schodzi bezproblemowo zmywaczem. I zawsze należy zabezpieczyć ją topem :)

      Usuń
  24. świetny blog! czemu nie trafiłam na niego wcześniej : o mani wyszedł Ci wręcz idealnie. btw, mam Essie Mint Candy apple do oddania, zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się u mnie spodobało! :) heh, byłabym zainteresowana ale kuzynka będąc z Kanadzie mi go już kupiła i teraz tylko czekam aż wróci i mi go da <3

      Usuń
  25. Świetny wzór <3
    Lubię w wolnym czasie "pobawić się" z paznokciami :)
    Wybrałam twoje imię dla mojej szynszyli, więc bardzo Ci dziękuję :*

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło, fajnie że spodobał Ci się mój pomysł :)

      Usuń
  26. Prześliczne zdobienie :) I fajny pomysł na zrobienie trójkątów metodą gąbkową, dzięki temu pewnie nie trzeba tak długo czekać na zerwanie taśmy :) muszę tak wypróbować :D
    No i ćwieki oczywiście super tutaj wyglądają. Ja jeszcze żadnych nie mam, ale na pewno w końcu jakieś zamówię. ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo efektownie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za motywem z trójkątami, ale twoje zdobienie jest imponujące. Wspaniałe kolorki, całość cudnie subtelna i elegancka. Bardzo udane zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obłędne, już dawno żadne paznokcie mi się tak nie spodobały ;) Myślałam, że najpierw zrobiłaś ombre kolorowe, a później dopiero dołożyłaś biel - a tu niespodzianka, że było odwrotnie :D Tak czy siak śliczne <3 Już nie mogę doczeka się swojego pierwszego manicure z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju wspaniale mi się czyta takie komentarze! dziękuję ślicznie i ja też nie mogę się doczekać Twojego zdobienia z ćwiekami :)

      Usuń
  30. wow wyszło prześwietnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny mani, bardzo mi się to podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".