sobota, 24 sierpnia 2013

Projekt Tęcza - T.1 Czerwony

Cieszę się, że ten kolor jest pierwszy :) Uwielbiam czerwień, ale jakoś dawno nie miałam jej na paznokciach. Byłam trochę wypłukana z pomysłów i już szykowałam się na coś gotowego z internetu. Rozejrzałam się po moim pokoju, który jest urządzony na czerwono-siwo. No przecież, inspirację mogę znaleźć tutaj! No i za inspirację posłużyły mi... zasłony :) Zapraszam na fotki :)






Użyłam: lakier bazowy Joko Expressowe wzmocnienie, Lovely Crystal Strenght #369 (już niedostępna seria), do kropek Essence Nude glam #04 iced latte, top coat Poshe, sonda.

Praca wykonana do projektu organizowanego przez Red Rouge :)



Kropeczki nie są idealne, ale myślę że nawet dodaje to odrobinę uroku mani :) Posiadam tylko dwie sondy i było mi ciężko zrobić równe duże kropki. Próbowałam wsuwką, ale i tak nie wychodziło idealnie okrągło ;)
I foto mojej inspiracji (na szybko telefonem):


Na zdjęciach pojawił się nowy element - podpis przy paznokciu. Może moje prace nie są mistrzostwem, ale coraz więcej czytam o kradzieżach i wolę aby moje prace pozostały moje ;) Zainspirowałam się podpisem Panny Marchewki, od której dostałam zgodę :)

  

33 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem! Fantastycznie to odwzorowałaś! Normalnie masz zasłonę z aplikacją na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olaaa te są cudowne (aczkolwiek nie cierpię tego laieru!)
    Pięknie czerwień prezentuje się na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczególnie te pomalowane w połowie przypadły mi do gustu^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kropeczki, wyglądają naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mani, też myślałam o kropeczkach na czerwieni ale jednak poszłam na łatwiznę i kropeczki zafundowałam sobie gotowe, hehe :)
    zasłonki masz genialne ^^ też bym kiedyś chciała mieć czerwony pokój - najlepiej sypialnię ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!

    Też bardzo mi się podoba ten podpis, ale nie wiem jak zrobić jakikolwiek podpis na zdjęciu :(

    Ktoś poratuje? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z darmowych i popularnych programów polecam PhotoScape - sama obrabiam w nim zdjecia :) zakręcony napis zrobiłam już w PhotoShopie ;)

      Usuń
  8. Twoje paznokcie śnią mi się po nocach :) piękne :) chyba powinnaś się tym zajmować zawodowo (o ile nie zajmujesz:P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh jakie to miłe, mam nadzeję, ze to przyjemny sny :D nie zajmuję, ale rozważam opcję aby sobie tym trochę dorabiać ;)

      Usuń
  9. pięknie :) oddałam na nie głos w czerwonym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja totalnie nie mogę się przemóc by zrobić jakieś "wariacje" na paznokciach, ale jak patrzę na Twoje wykonania to mam ochotę wziąć lakiery i coś szalonego zmalować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fajne. kropeczki w kropkach wyglądają jak oczy ufoludków. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś nagminnie nosiłam czerwone pazurki, od dłuższego czasu nie malowałam na ten wspaniały kolor, zainspirowałaś mnie do powrotu do tego odważnego koloru :) pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Są fantastyczne, jak preferuję róże na paznokciach, tak te bym chętnie nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem dlaczego skojarzyło mi się z Coca-Colą :D Sama pracuję nad podpisem przy zdjęciu, ciekawa jestem jak wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".