wtorek, 27 sierpnia 2013

Projekt Tęcza - T.2 Pomarańczowy

Tego koloru z całej tęczy bałam się najbardziej. Moje dłonie fatalnie w nim wyglądają, z resztą ubrania w kolorze pomarańczowym również mi nie pasują. Ale jak zobaczyłam to zdobienie na stylowi.pl to stwierdziłam, że spróbuję i zainspiruję się pomysłem Eeeek! Nail Polish. Nie wyszło mi to oczywiście tak pięknie, jak oryginałowi, ale spędziłam nad tym mani sporo czasu i ostatecznie jestem nawet zadowolona z efektu ;) No to teraz zdjęcia:





Użyłam: lakier bazowy Joko Expressowe wzmocnienie, Lovely Classic #25, Lovely Gloss like gel #152, czarny pisak do paznokci, biała farbka akrylowa, top coat Poshe.

Lisek ma jakby wypukłe policzki, bo nałożyłam na nie drugi raz Poshe, gdyż zaraz po skończeniu niestety uderzyłam palcem o biurko i musiałam poprawić :/ Ogon wyszedł mi za gruby i łatałam go farbką akrylową, co na zdjęciach dosyć mocno wyszło, w rzeczywistości nie rzuca się to w oczy. Łapki są trochę koślawe, bo znowu robiłam je małą sondą. No cóż, muszę popracować jeszcze nad precyzją :)
Praca wykonana na Projekt Tęcza organizowany przez RedRouge:



Weekend miałam bardzo intensywny i narobiło mi się sporo zaległości u Was, ale na szczęście wczoraj chyba większość nadrobiłam. Jak kogoś przeoczyłam to się zgłaszać :D
Wczoraj też udało mi się wygrać lakier z colorowo.pl z nowej kolekcji Typografia, już się nie mogę doczekać aż do mnie dotrze <3 Wiecie jaka jestem gapa? Coś mi przyszło na myśl, że powinnam napisać do nich na maila, ale nigdzie nie mogłam go znaleźć. Napisałam więc do Agni i dopiero ona mnie uświadomiła, że przecież wystarczy napisać wiadomość na facebooku :D Przy okazji popisałyśmy trochę dłużej i jestem bardzo zadowolona, bo pisało się milutko :)
  

41 komentarzy:

  1. Hehe, też miała takie robić na ten tydzień :) Dobrze, że postawiłam na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie wyszło! Lisek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och jaki lisek :) cos pieknego :p

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam gdzieś już taki mani, chyba na Pintereście :) świetnie odwzorowałaś oryginał :)
    a że aktualnie używam Firefoxa to tym bardziej mi się podoba ten lisek :) bardzo słodki ma pyszczek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jak pisałam w notce znalazłam to na stylowych :) a autorką oryginału jest Eeek! Nail Polish i jeszcze daleko mi do jej cudnych zdobień :D

      Usuń
    2. nie przejmuj się, twój lisek jest prawie taki sam, tylko bym radziła zrobić mu mniej okrągłe oczki....ale to mało istotny szczegół... pozdro :)

      Usuń
  5. o ja! Aż brak mi słów, jakie słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne ;* uwielbiam twoje manicure :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne a najlepsze są łapki :)
    Dołączam do grona obserwatorów i jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. przesłodkie!:) mi się podoba baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. też miałam takie zrobić :D rewelacyjnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. HEheh jaki fajny, zabawny mani :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki ten wzorek :) uwielbiam różne przyjazne zwierzątka na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrażenie, że tobie lepiej wyszedł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po prostu starałam się odwzorować, a Ty dodałaś coś od siebie :) zmieniłaś kolory, więc nie bardzo chyba można porównywać komu wyszło lepiej ;) najważniejsze, że obie się starałyśmy! :)

      Usuń
  13. no widzisz i można się polubić z znienawidzonym kolorem jeśli użyje się go w odpowiedni sposób :P Bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że w inspiracjach chodzi o to żeby zrobić to po swojemu, a nie identycznie ;). Uroczy jest ten lisek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny rudzielec :D Kolor idealnie dobrany do zwierzaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super zdobienie, cudny lisek Ci wyszedł :D Będę musiała u siebie spróbować takiego zmalować ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy wpis! ;)
    serdecznie zapraszam na nowy post do siebie: http://carrotsx3.blogspot.com/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Slodki jest :D genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie ci wyszedł ten lisek :D ja pomarańcz na paznokciach lubię bardzo, chociaż w ubraniach czy dodatkach już mniej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".