piątek, 9 sierpnia 2013

TAG 50 faktów o mnie

Wspaniale czyta mi się ten tag na Waszych blogach i narodziła się we mnie myśl, aby też go zrobić. Nie miałam pewności, ale namówiłyście mnie :) Przy okazji pokaże Wam parę fotek. Tak więc zapraszam!

1. Pierwsze co przychodzi mi do głowy jak mam coś o sobie powiedzieć to to, że jestem niepoprawną kociarą. Ale to akurat wszystkie wiecie :)
2. Jestem zodiakalnym strzelcem, choć tata twierdzi, ze raczej "postrzeleńcem" ;)
3. Jestem egocentryczna (nie egoistyczna!) i napisane tych 50 faktów to dla mnie bułka z masłem. Do tego jestem mega gadułą i mówię też sporo sama do siebie :)
4. Doskonale znam swoją wartość i mam wysoką samoocenę, ale nie jestem zarozumiała. Wpływ na to mają pewne wydarzenia z przeszłości. 
5. Bardzo łatwo zdobyć moje zaufanie, lecz gdy raz się je straci raczej nigdy nie odzyskuje.
6. Jestem mściwa i pamiętliwa. Zaciekle walczę w obronie osób, na których mi zależy.
7. Jestem realistką do tego stopnia, że często przeszkadza to nawet mojemu chłopakowi.
8. Skoro mowa o chłopaku, to jesteśmy razem ponad 5 lat i jest ode mnie 2 lata młodszy. Uwielbiam spędzać czas na wsi, na której mieszka. I kiedyś generalnie chcę mieszkać na wsi.
9. Jako dziecko biegałam z patykami i udawałam że to pistolety, wspinałam się na Wały (niedaleko mego bloku) i wracałam cała poobdzierana do domu. Miałam nawet bazę w krzakach :D
10. Od dziecka zadaję się przeważnie z chłopakami. Mam mało koleżanek, większość jest internetowa. Nawet na studiach jestem na męskim kierunku.
11. Na moim roku oprócz mnie jest jeszcze tylko jedna dziewczyna, niestety nas rozdzielono i jesteśmy w różnych grupach laboratoryjnych. Za to wykłady przegadujemy o lakierach i innych mniej lub bardziej ważnych sprawach :)
12. Moją najlepszą przyjaciółką jest moja kuzynka, która mieszka na drugim krańcu Polski.
13. W gimnazjum i liceum grałam w koszykówkę, byłam w szkolnej reprezentacji. Grałam z nr 6.
14. Choć jestem raczej szaloną osobą, lubię mieć wszystko zaplanowane.
15. Sporo przeklinam i choć próbuję się tego oduczyć, nie wychodzi mi.
16. Moją pierwszą i największą pasją jest fotografia. Zdarza się, że staję przed obiektywem, ale tylko Tomaszowym. Bo to z nim zaczynałam tą przygodę. Ja latałam z aparatem za wszystkim co się rusza, a Tomek za mną. I tak to się zaczęło. Namiastka moich zdjęć: klik.
17. Skończyłam liceum o profilu biologiczno-chemicznym. Od drugiej klasy podstawowej wiedziałam, że będę weterynarzem. W drugiej klasie liceum dowiedziałam się, że jest to wykluczone przez moje alergie. Świat mi się załamał pod nogami, dwa tygodnie płakałam noc w noc po czym chciałam zmienić szkołę, lecz nie miało to już sensu.
18. Mam najwyższy stopień uczulenia na nikiel. Jeden dzień noszenia zwykłego kolczyka doprowadził moje ucho do takiego stanu, jakby polano mi je kwasem i goiło się ponad miesiąc. Oprócz tego mam szereg innych alergii, lecz o mniejszym stopniu natężenia.
19. Jestem szczera i zawsze mówię to co myślę, co nie zawsze wychodzi mi na dobre.
20. Pochłaniam hektolitry Multiwitaminy z Tymbarka tygodniowo.
21. Jestem uzależniona od żelków.
22. Nie smakuje mi herbata. Nie pijam jej w żadnej postaci.
23. Kawę piję pół na pół z mlekiem i dwoma łyżeczkami cukru.
24. Nie ma dnia bez szklanki mleka - surowego lub waniliowego.
25. Lubię gotować i piec, a moimi popisowymi daniami jest ser po słowacku i muffinki.
26. Moją uwagę zawsze przyciąga biżuteria, mam jej całkiem sporo ale ostatnio wyjątkowo rzadko noszę.
27. Włosy farbuję na czerwono, bo oddaje to całkowicie mój charakter.
28. Mam brata 6 lat ode mnie młodszego, który ma 2 metry i buta 48/49 :)
29. Nie lubię świąt, żadnych.
30. Lubię mieć wokół siebie mały bałagan. Ubrania na krześle, na biurku cukierki, karteluszki i kosmetyki. Ale sofa zawsze musi być czysta.
31. Oglądam anime i podczytuję mangi. Lubię pozycje "ryjące banię", psychiczne. Uwierzcie, to nie są chińskie bajki dla dzieci :) Chociaż oglądam też luźniejsze tytuły.
32. W gimnazjum narysowałam na ścianie za drzwiami bohaterkę mojego ulubionego anime. Mama dowiedziała się dopiero, jak skończyłam swoje dzieło. A rysowałam je dwa dni i miało 170 cm.
33. Rysunek został zamalowany przy okazji remontu, a inna bohaterka anime spogląda na mnie z ramki na półce ;)

 

34. Kiedyś rysowałam więcej i częściej, teraz musi mnie najść wena.
35. Marzę o podróży do Japonii i Australii.
36. Uwielbiam dostawać słoneczniki i polne kwiaty.
37. Mam zapędy przywódcze i organizacyjne.
38. Mama mówi, że mam trzy koty: jednego prawdziwego, drugiego w głowie a trzeciego na nodze. Tak, mam koci tatuaż :)
39. Lubię czytać książki, ale również te z "ryjących banię" ;) Kocham książki, które po przeczytaniu ostatniej strony sprawiają, że nie wiem co zrobić dalej ze swoim życiem.
40. Wolę język niemiecki od angielskiego. W okresie liceum byłam w nim naprawdę dobra, ale odkąd przestałam na bieżąco używać sporo zapomniałam.
41. Uwielbiam matematykę i inne przedmioty ścisłe. Interesują mnie nowinki technologiczne.
42. Lubię samochody, szczególnie te niskie, długie i szybkie. I najlepiej karmazynowe (czyt. Ferrari) :) Oglądam często tvn turbo, a program Top Gear po prostu ubóstwiam. 
43. W okresie gimnazjum i liceum na mojej głównej ścianie wisiał plakat Ferrari Fxx i tymczasowa tablica rejestracyjna mojego samochodu (no nie mojego, ale teraz to i tak ja najwięcej nim jeżdżę). Posiadam nawet model Ferrari Fxx ;)
44. Wszędzie, gdzie wyjeżdżam wysyłam pocztówki sama do siebie.
45. Niedawno zamieniłam przyjaźń internetową na realną :)
46. Łatwo się wzruszam, chociaż bardziej rusza mnie krzywda zwierzęca niż ludzka. Wiele razy płakałam oglądając np. Policję dla zwierząt w Miami na Animal Planet.
47. Nie rusza mnie widok krwi, igieł, organów na zewnątrz itd. Oglądam programy typu Bardzo ostry dyżur i nigdy nie skrzywiłam się po tym co zobaczyłam po komunikacie "Osoby wrażliwie prosimy o odwrócenie wzroku bądź wyłączenie programu".
48. Uwielbiam oglądać Discovery, bardzo dużo się stamtąd dowiaduję. Później zaskakuję znajomych ciekawymi informacjami.
49. Obsesyjnie myję ręce i boję się bakterii. Dezynfekuję nawet myszki w szkole przed rozpoczęciem zajęć i staram się jak najmniej i najkrócej trzymać w dłoniach pieniądze. Unikam łapania za klamki itp itd :)
50. W portfelu noszę zdjęcie Hoshi i dopiero obok moje zdjęcie z Kubą :) 
 


No to tyle :) Mam nadzieję, że nie zanudziłam. Gdyby tag posiadał większą liczbę, też bym pewnie dała radę ;)

23 komentarze:

  1. Uwielbiam Cię za te koty *-*
    Ja też jestem kociarą ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny tatuaż!
    masz rację, zdecydowanie byśmy się dogadały ^^
    a pomysł z wysyłaniem pocztówek do siebie jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s.
      obejrzałam Twoją galerię i jestem pod ogromnym wrażeniem, przepiękne zdjęcia! :D

      Usuń
  3. nie wszystko wiedziałam :)
    przyjemnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tatuaż:)
    Może i ja się skuszę na ten tag;)
    Tobie rzeczywiście świetnie poszło;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zanudziłaś, świetny opis ;) różni nas cała masa :D ale kociarą jestem i ja. piękną masz koteczkę <3 a co doz zdjęć w galerii to są prześliczne.
    świetny tatuaż i bardzo ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde, chyba się zarumieniłam :D dziękuję :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten tag! Bardzo przyjemnie się go u ciebie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyszło dużo się o tobie dowiedziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam koty <3 a tatuaż jest świetny : >

    OdpowiedzUsuń
  9. tez jestem realistką i kociarą, no i tez 'znam woja wartość' :D
    a w czerwonych włosach Ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu super poznać Ciebie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tatuaż :)
    Też miałam bazę w dzieciństwie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia w portfolio! :) też uwielbiam fotografie:)
    pomysł z pocztówkami jest super :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pocztówki polecam, fajnie się później wspomina :D

      Usuń
  13. Ciekawe informacje :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również kocham koty, i również mam kolorową kociczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe też mam tatoo ale nawet nie przyszedł mi on do głowy w trakcie pisania tagu ;)

    Co do 30 mam identycznie, a mojego raczej ex (od wczoraj...) drażni to, a ja lubię mieć po prostu wsio pod ręką, ale wyrko zawsze puste i czyste ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. czym robisz zdjęcia? ten konik polny cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak lubisz książki ryjące banie, to polecam "Wieżę sokoła" Katarzyny Rogińskiej" ;) jak czytałam fragmenty mężowi ( bo sama z tym nie umiałam zostać) to powiedział, że jestem psychiczna i mam się odczepić ;)
    O kotach, to się domyślałam po zdjęciu głównym...:) szkoda, że alergie tak Ci uprzykszyły życie..
    wysyłasz do siebie pocztówki??? hahahah:) Uwielbiam Cię! :)
    Świetny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 23 znam bardzo dobrze, sama nie trawię kawy w innym wydaniu :) Tatuaż na zdjęciu to ten Twój? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".