sobota, 19 października 2013

Tribal Colours Set #11 Born Pretty Store

Dziś chcę zaprezentować Wam uroczy set nietypowych piasków Tribal Colours #11. Na początku myślałam, że piaski będą "sezonowcami", że po lecie o nich zapomnimy i wrócimy do zwykłych lakierów. A jednak - piaski chyba zadomowiły się na dobre w lakierowym świecie :) Zapraszam na zdjęcia i recenzję:

Today I want to present you a lovely set of unusual liquid sand polishes Tribal Colours #11. At first I thought that the sand will be for one season, after summer we forget about them and go back to normal polishes. And yet - sands domesticated for well in polishes world :) I invite you to the photos and review:






Kolory: granat z niebieskim shimmerem, błękit z niebieskim shimmerem, biel ze srebrnymi drobinkami i baby pink z różowym shimmerem.
Konsystencja: średnia, bardzo wygodna.
Pędzelek: standardowy.
Schnięcie: dosyć wolno, ok. 30 min.
Warstwy: biel dwie, reszta po jednej :)
Trwałość: po 4 dniach lekko starte końcówki.
Zmywanie: trudniej niż zwykłe lakiery, łatwiej niż brokat.
Cena i dostępność: cały zestaw 6,65$ w Born Pretty Store, a dokładnie o tutaj: klik. Z kodem ZPL91  5,99$ :)
Moja opinia: Lakiery te nie są typowymi piaskami, z którymi miałam do czynienia wcześniej. Faktura jest delikatniejsza, ale miła i ciekawa w dotyku :) Ten set zdecydowanie urzekł mnie kolorystyką, jest piękna! Na opakowaniu jest informacja, że nie zawiera toluenu, formaldehydu ani innych szkodliwych substancji :)  Do zestawu dołączony jest praktyczny zmywacz w płatkach o zapachu zielonej herbaty. Jedyną wadą jest długie schnięcie.

Colors: navy blue with blue shimmer, sky blue with blue shimmer, white with silver glitter and baby pink with pink shimmer.
Consistency: average, very good.
Brush: standrad.
Drying: slowly, about 30 minutes.
Layers: white - two, rest one :)
Lasting: after 4 days of slight losses at the ends of the nails.
Remove: harder than normal polishes, easier than glitter.
Price and availability: set &6.65 in the Born Pretty Store, and exactly here: click. With code ZPL91 $5,99!
My opinion: These polishes are not typical sand I had previously contact with. Texture is more delicate, but nice and interesting in touching :) This set definitely charmed me color scheme, is beautiful! Does not contain toluene, formaldehyde, acetone type solvent, DBP and other carcinogenic substances :) Set includes practical polish remover in swabs flavoured green tea. The only disadvantage is long drying.

Pamiętajcie, że korzystając z kodu ZPL91 dostaniecie 10% rabatu na zakupy, a wysyłka jest zawsze darmowa!
Remeber, if you use ZPL91 code, you'll receive a 10% discount. Shipping is always free!

36 komentarzy:

  1. Masz takie ładne paznokcie, że podobają mi się te lakiery :D Jak widziałam na innych blogach to jakoś tak sobie... Ale na Twoich paznokciach <3 Normalnie jesteś moją polską coewlesspolish <3:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo! to najlepszy komentarz w moim życiu <3 dziękuję! chyba się zaczerwieniłam :)

      Usuń
    2. Dobrze prawi dziewczyna:D u Ciebie wyglądają bosko:)

      Usuń
  2. Tak mi się podbają twoje zdjęcia są przecudne jak Twoje pazurki :) a piaseczki poza schnięciem są piękne kolorystyka w moim stylu :) Tak samo uważam co Madeleine widziałam kilka recenzji i zdj z tymi piaskami ale na Twoim blogu wyszły najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się prezentują! Fajnie wyglądają na paznokciu i kolory też przypadły mi do gustu. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne piaski. Najbardziej podoba mi się granatowy i błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie się świetnie prezentują, najfajniejsze są te jasne ale muszę przyznać że granat też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piaski :) A dzisiaj mam zamiar popróbować zabawy z tłem do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, te lakiery są przepiękne :) chciałabym mieć każdy jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te jasne kolory wyglądają bosko, takie słodkie i cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piaskowe szaleństwo trwa :) Ładne kolory, ale szkoda, że tak długo schną

    OdpowiedzUsuń
  10. ten granat chyba jest najpiękniejszy <33 ale tak to wszystkie są super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są rewelacyjne nie ostre ale delikatne i intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najciemniejszy najpiękniejszy :D Ale błękit i biel też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale cuda! Wszystkie bym chętnie wzięła <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje paznokcie są takie śliczne :) lakiery też super :>

    OdpowiedzUsuń
  15. wszyscy tak na nie narzekali, a jednak są całkiem fajne ;) i jedna warstwa! no wiem, że poza białym, ale i tak!

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet nie umiem powiedzieć, który podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie pieknie wygladaja na twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się biały piaseczek <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękne kolory i na datek to piaski <3 Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  20. granatowy mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten secik prezentuje się wspaniale i jak widzę nie miałaś z nimi problemów... ja mam #15 i właśnie o nim był dzisiejszy post, totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super się prezentują. Piękne piaski. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. I mnie wyjątkowo urzekły piaskowe lakiery, te widzę po raz pierwszy, ale zachwycające kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba granat podoba mi się najbardziej, reszta wydaje się perłowa...

    OdpowiedzUsuń
  25. mi chyba również najbardziej przypadł do gustu granatowy :) on wysechł najszybciej i ma najlepszą fakturę z całej czwórki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie kolory wyglądają cudownie! :) Cieszę się, że w końcu trafiłam na kogoś ze stargardu miło widzieć swoich :) Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O Jezu jakie piękne :D Nie mam żadnego piaskowca :((
    Z tych kolorków najbardziej podoba mi się pudrowy róż i błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie pisaki nie zachwyciły jakoś szczególnie, u kogoś mi się podobają ale sama wolę coś gładszego ;) Ale kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie te piaski wyglądają na Twoich paznokciach, muszę wreszcie się na jakiś skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cuda. Zwłaszcza ten granat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam jedynie ten jasny niebieski i przyznam, ze go lubię.. Na twoich zdjęciach cały zestaw prezentuje się świetnie.. Nie pogardziłabym, oj nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".