poniedziałek, 18 listopada 2013

Mikołajkowy konkurs!

Długo nad tym myślałam, ale w końcu się zdecydowałam :) Postanowiłam zrobić mały, prosty konkurs - Mikołajkowy dlatego, że nagrodę postaram się wysłać tak, aby trafiła do zwycięzcy na mikołajki :) O co chodzi? Należy w dowolny sposób, w dowolnej formie odpowiedzieć na jedno pytanie. Może być kilka zdań, zdjęcie (jeśli nie Waszego autorstwa to proszę o źródło), zdobienie na paznokciach, zdjęcie z opisem, jakaś inspiracja, kolaż - co Wam tylko przyjdzie na myśl :)



Nagroda jest skromna dlatego odrobinę boję się o powodzenie konkursu, ale nic nie kosztuje spróbować. Jest to lakier z jogurtowej serii Born Pretty Store nr 003. Nie jest zupełnie nowy, użyłam go raz na dwóch paznokciach, ale u mnie tylko leży i się kurzy - jeśli komuś to nie przeszkadza i chce go przygarnąć to bardzo się cieszę :) 
Zbliża się już ta pora roku, za którą mało kto przepada. Jednak mimo iż jest zimno, to potrafi też być pięknie i bajkowo. Mowa oczywiście o zimie :) W związku z tym narodziło się pytanie konkursowe:

Jak wyobrażasz sobie swój idealny zimowy wieczór?

Jak wcześniej wspomniałam forma odpowiedzi jest dowolna. Nie ma minimalnej liczby uczestników. Poza obserwowaniem mojego bloga również nie trzeba nic robić. Będę jedynie wdzięczna za zamieszczenie baneru na swoim blogu lub/i udostępnieniu informacji na facebooku. Wasze odpowiedzi pokażę mamie i mojej kuzynce-przyjaciółce, które wraz ze mną myślały nad pytaniem konkursowym. I w tym składzie wybierzemy zwycięzcę :)
Baner do zamieszczenia na blogu:

Oczywiście muszę umieścić regulamin:
1. Konkurs rozpoczyna się 18.11.2013, a kończy 02.12.2013 o godz.23.00.
2. Nagroda nie jest zupełnie nowa.
3. Aby wziąć udział należy wypełnić formularz, który znajduje się poniżej.
4. Wyniki ogłoszę do 3 dni po zakończeniu konkursu, a zwycięzca zostanie poinformowany mailowo.
5. Nagrodę wysyłam Pocztą Polską na terenie Polski.
6. Udział w konkursie mogą brać osoby pełnoletnie oraz niepełnoletnie, posiadające pisemną zgodę rodzica.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).




 Dziękuję za udział i powodzenia! :* 

5 komentarzy:

  1. już kliknęłam w formularz:) chętnie taki lakier znajdzie cieplutkie miejsce w moim domku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. TYMCZASOWO NIC NIE WYMYŚLĘ, ALE POSTARAM SIĘ COŚ STWORZYĆ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie zatrzymałam się na idealnym jesiennym wieczorze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno wezmę udział ten lakier śni mi się po nocach *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".