wtorek, 26 listopada 2013

Urodzinowo - malinowy saran wrap :)

Jakiś czas temu Alicja z Nails Revolutions przypomniała mi, jak bardzo podoba mi się ta metoda i postanowiłam zrobić tak swoje paznokcie na urodzinowe, sobotnie spotkanie. Dziewczyny, które śledzą blogowego fanpage'a wiedzą, że za mną intensywny weekend - w sobotę robiłam urodziny dla rodziny, a w niedzielę pojechałam na Tropical Island. Urodziny mam dzisiaj i na paznokciach już jedną z chciejstw, którą dostałam - zapewne domyślacie się którą :D Ale tymczasem zapraszam na malinowy saran wrap:






Użyłam: baza Joko Preparat proteinowo-krzemowy, Hean City Fashion #186 Raspberry tea, Sally Hansen Xtreme wear #300 White On, top coat Kwik, woreczek.

A teraz się pochwalę i tutaj :) Od Magdy dostałam moje dwa chinkowe chciejstwa: Dorothy who? oraz Glitter All the Way :D


A od brata lakiery, które sama wybrałam ^^ Golden Rose Rich color: #20, #19 i #26 oraz Life #12 :)


Tymczasem ja uciekam na uczelnię, buziaki :*

 

55 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :D
    Saran wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od brata dostaje lakiery :D Najpierw mówię mu 'O, jaki ten ładny. O, a ten jaki śliczny!'. Później dostaje je na urodziny :D Fajne takie prezenty.
    Sto lat sto lat! :*:*:* Mnóóstwo lakierów a cudnych paznokci nie będę Ci życzyć bo masz naładniejsze *.*!
    Jestem ciekawa glitter all the way!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu :* Twoje komentarze zawsze sprawiają, że później chodzę kilka centymetrów nad ziemią :D

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Fajny prezent od brata :D Ja już nie mogę się doczekać swoich urodzin i prezentów, już w sumie niedługo do 31 grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a do Twoich urodzin zleci jak z bicza strzelił :)

      Usuń
  4. Cudeńko! a lakierów zazdroszczę :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale masz piękności a mani jest cudowne te kolorki mmmm malinowo. Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego :* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny ten saran :)
    no i Kochana najważniejsze: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO z okazji urodzin, spełnienia wszystkich marzeń, zwłaszcza tych lakierowych :D

    prezenty świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cuda Ci się trafiły;)
    ten malinowy jest rewelacyjny!:)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego Olu!:);*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego!! Duużo lakierów, żeby dobrze się nimi malowało, żebyś ciągle miała takie piękne paznokcie i w ogóle spełnienia marzeń!
    Śliczny Ci ten saran wyszedł, czym robiłaś? Bo ja wzięłam taką zwykła foliową torebką to niezbyt mi się podobał efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu! :)
      a saran robiłam zwykłym woreczkiem foliowym, takim na kanapki :D

      Usuń
  9. prześliczny mani :) uwielbiam tą metodę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń! !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spełnienia marzeń ! Ta metoda mi się nieziemsko podoba :D muszę w końcu spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) to prawda, jest szybka a efekt świetny :)

      Usuń
  12. Spoznione ale szczere! Sto lat i wszystkiego naj naj z okazji urodzin! Teraz sie wyglupie ale co to ta wyspa? a jak zdaze dzis wrzuce po 23ej zolta chinke w poscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spóźnione, urodziny mam dziś, bardzo dziękuję! :) Tropical Island to wodny park rozrywki i wypoczynku w Niemczech, las tropikalny zamknięty w wielkiej kopule z imitacją morza i basenem :)

      Usuń
  13. Piękny ten mani. Muszę kiedyś wypróbować tą metodę :)
    Wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :) A mani jest śliczne, wygląda jak sorbet :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień różu jest obłędny! :)
    Wszystkiego dobrego :) Optymizmu i pozytywnego nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny efekt chyba też sobie zrobię takie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudne! ja nie mam weny w takie coś się bawić :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego !! ;* Cudne mani , uwielbiam saran wrap :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się efekt mani :) Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowy-biały saran wrap wygląda genialnie! :)
    Też z chęcią przygarnęłabym kilka nowych sztuk GR i chinki... ;)

    A tymczasem życzę ci wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, miłości i miliona lakierów! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. sto lat :)
    a te maliny w śmietanie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zdobienie jest cudne :D szczerze to ja jeszcze nigdy nie zrobiłam saran wrap :D i trzeba to kiedyś zmienic bo bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdobienie! Kocham Twoje paznokcie! bardzo chciałabym takie mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również przepadam za saran wrap :) Ah no i wypada napisać wszystkiego naj! I proszę pokazać chinki jak najszybciej! :P

    OdpowiedzUsuń
  25. jak tu różowo ;)
    efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, kochana zachwycasz! Bardzo mi się podoba to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chce na Tropical Island *_* A pazurki śliczne, uwielbiam tą metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto lat, sto lat ... :D
    Uridzinowe mani super :) Prezenty super :D p.s. mam dorothy who? i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. SToooo lat :* A paznokcie są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądają te Twoje paznokcie :)) a tej metody jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne paznokcie, perfekcyjnie pomalowane, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wspaniale się czyta takie komentarze :)

      Usuń
  32. Mój brat też mi zawsze musi kupować na urodziny lakiery i zawsze muszę sama wybierać, mimo że mówię "zaskocz mnie, każdy mi się spodoba":PP

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz fajnego brata! moj maz tez czasem mi kupuje lakiery, ale to nie to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajny efekt! i bardzo spóźnione życzenia : wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie :) ale nie az tak bardzo spóźnione ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze opinie i uwagi mobilizują mnie do dalszej pracy.
Proszę o nie zostawianie linków do blogów w komentarzach, można na nie trafić przez Wasz profil ;) A mój blog to nie miejsce na reklamę.
Proszę także o nie zapraszanie mnie do siebie, staram się zawsze odwiedzić osobę, która do mnie wpadła :) Nie wyznaję zasady "obserwacja za obserwację".